kediciteyze

Durum: 134 - 2 - 0 - 0 - 26.08.2019 15:41

Puan: 2416 - Minnak Kedici

1 yıl önce kayıt oldu. 1.Nesil Yazarkedi.

0
  • /
  • 7

26 ağustos 1922 büyük taarruzun başlaması

amerika'da bağımsızlık bayramını (4 temmuz'u) çoşkuyla kutluyorlar.
evlerde 4 temmuz kurabiyeleri yapılıyor, pişirmeye üşenenler için fırınlar, pastaneler 4 temmuz için özel yapılmış türlü, çeşitli kurabiye, pasta, vs. var hepsi bayraklarının renginde mavi beyaz kırmızı, kimi pastaların üstünde minik bayraklar var..gece fener alayı, gündüz piknikler, mangal partileri, bizde maalesef değil kurabiyeler yapmak, bayrak asmaya üşeniyorlar. kimisi de üşenmek değil ulus bilinci yok, zafer bayramının, atatürk'ün kıymetini bilmiyor. yazıklar olsun. bir amerikalı bir türk vatandaştan çok daha vatansever.
adamlar bayramlarına sahip çıkıyorlar.
bizde ise cadılar bayramı için günlerce hazırlık yapmaya üşenmeyenler var!
acayip ve özenti bir toplum olduk.
ata'mızın mekanı cennet olsun.

mimar sinan üniversitesi kedileri

82 mezunu olarak sevindim bu güzel habere. o yıllarda pek kedi yoktu okulda. ismi de mimar sinan değil istanbul devlet güzel sanatlar akademisi idi. hey gidi günler.....bence o ismi değişmemeliydi. akademi niteliğinde bir okuldu çünkü....ülkenin en ünlü heykeltraşları, en ünlü ressamları, en ünlü mimarlarının yetiştiği nadide bir eğitim yuvasıydı...

eve yeni alınan perdeyi yırtan kedi

benimki perdeleri hiç yırtmıyor ama koltuk, kanepelerim oooof offf lime lime....lime lime....olsun ondan kıymetli değil sonuçta:)

güvercinden kediye pire sıçrar mı

korkuyorum çünkü pire damlası bir tür zehir ne de olsa.
kedimi pirelenmeden damla yapmıyorum ben. sadece bir kez boynunda bir pire gördüğüm için damla yaptım. bunun dışında yapmıyorum boşuna zehirlenmesin diye. cevapları için teşekkürler.

güvercinden kediye pire sıçrar mı

aaa aman aman kene mi? ay allah korusun çok teşekkürler cevap verdiğiniz için.

güvercinden kediye pire sıçrar mı

arkadaşlar güvercinler balkona geliyor bazen de pencere pervazına.
pireleri kedime geçer mi? :(

bi dünya sevgi

kedinin idrar bıraktığı yeri nasıl temizleriz

kediler kumu varken yatağa, yorgana çiş yapmazlar zaten.
ama protesto amacıyla yaptıklarını duydum.
bunun için yatak koruyucu falez en iyisi böylece çiş yatağa işlemez yatalak hastalarda işe yarıyor kedide de işe yarar. makineye atıp yıkanabilir, hem çok ucuz bir şey.

köpek

evlerinde hem kedi, hem köpek olan, birbirine sarılıp uyuyan kedi, köpekli aileleri çok kıskanıyorum.

erkek kedinin eve idrar yapma sorunsalı

tek çözüm kısırlaştırma.
yazık size her gün yatak, yorgan çiş olur mu? yorganı hadi yıkadınız ya da yıkattınız, yatağı yıkamak da mümkün değil.

dişi kedi mi erkek kedi mi

dişi kedi çünkü çok uslu oluyorlar, ikincisi öyle yaramazdı ki hala yaramaz kombi, buzdolabı tepelerinde dolaştı, baca kapağını açmaya çalıştı! günlerce baca kapağını kitaplarla kapattım, kırıp dökmediği şey kalmadı (tabii kızmadım asla)şimdi 10 yaşında ve şişkolaştı da biraz duruldu:)

kedici hikaye yazarları

94-95 yılından beri hikaye, özellikle tv dizisi, film hikayeleri yazıyorum. kedici olduğum için tüm hikayelerimde ana kahramanın mutlaka kedisi ya da köpeği oluyor. bu arada tüm hikayelerim çoluk çocuk, ailece okunabilir, inşallah bir gün dizi / film olursa yine ailece izlenebilir. mesela bulunmaz ikili hikayemde kadın karakterin dartanyan isimli kedisi, erkek kahramanın dost isimli köpeği var, begonvilli ev hikayemde ana karakterin boncuk isimli kedisi, yeşim isimli dizide yine hem sarman kedi ve köpek luke var.. bir de ayı, tembel hayvanın olduğu çocuklar için anime hikayem var

okumak isterseniz linkleri:

begonvilli ev - wattpad müjde dural (link çalışmadı)
ve
https://bucurukveben.blogspot.com/2017/11/yesim1-bolum.html
diğer hikayelerimi de aynı bloğumda görürsünüz zaten hepsinin linkini vermedim.
ünlü olmadığım için çekilme şansı yok :(

kedilerin tırnaklarını kesmek

geçmiş olsun, bilerek yapmadınız ki, kaza olmuş. geçer inşallah....
ben o yüzden kendim kesmeye teşebbüs etmiyorum 10 yıldır; şimdi başınıza geleni okuyunca iyi ki, öyle yapmışım dedim. ne yapalım uzun kalsın tırnakları...eğer bir şekilde sepetine koyabilirsem doktorda kestiririm.

veteriner ihtiyacı samsun

az önce twitter'da gördüm, samsun'da bir belediyede veteriner hekim yokmuş. belki faydalı olur diye linki kopyaladım.
https://twitter.com/smailze01249660/status/1129021295839064064

anne kedi tekrar hamile kalır mı

yok yok zaten asla daha yavruları emzirirken böyle bir şey aklımızdan geçmez.
korkum 3 ay içinde yine hamile kalırsa, 3 ay sonra kısırlaştırılırken karnında yavru olmasın kıyamayız yavrulara...:(

19 mayıs 2019 atatürk'ü anma gençlik ve spor bayramı

ata'mızın doğum günü kutlu olsun.
sonsuza kadar kutlayalım inşallah....amin...

anne kedi tekrar hamile kalır mı

ay inşallah olmaz yaaa...:( zaten 5 kedisi oldu. :( allah korusun olmasın..

anne kedi tekrar hamile kalır mı

marvellious ve pars : cevaplarınıza çok teşekkür ediyorum.
kedi benim kedim olmadığından ancak telefonla "abi çıkmasın sokağa diyorum" ama beni ne kadar dinler bilemiyorum. inşallah başına bir iş gelmez. en iyisi veteriner hekime sorayım.

anne kedi tekrar hamile kalır mı

bir sorum olacak benim.
şimdi abimin kedisi 12 nisan'da doğum yapmış. iki bebeği oldu. ama anne balkondan ağaca atlayıp sık sık sokağa kaçıyormuş. şimdi bu tekrar hamile kalır mı? kalmazsa ne zaman kısırlaştırmak uygun olur? zaten iki kedisi var. bir de bu durumla beş kedisi oldu toplamda.

tekir

  • /
  • 7

bi dünya sevgi

13 bölümlük sezonun final bölümünde umut vardı. umarım bu projenin devamı gelir.

kedi sevme sebepleri

sevmemeye nasıl sebep buluyorlar aklım almıyor. gurlamasını ayrı miyavlamasını ayrı bakışını ayrı duruşunu ayrı seviyorum. patisindeki lekeyi sırtındaki renkleri dudağındndaki beni yirim

kedilerde iç ve dış parazit tedavisi

merhabalar, bir veteriner hekim olarak iç dış parazitlerin 3 ayda bir yapılmasını tavsiye ediyorum. hiç sokağa çıkmasa dahi sizin dışardan eve taşıma ihtimaliniz var. 8. katta oturan kedi de pirelenebiliyor balkondaki kuştan veya sahibinin üzerinde taşıdığı pireden. iç parazite gelirsek, bazı iç parazitlere ,dış parazitler de ara konak oluyor, bunu düşünürsek dış paraziti olan bir kedinin iç parazit olma ihtimali çok fazla. sizin evden verdiğiniz ek gıda var ise gıdadan geçme olasılığı ( iyi pişmemiş et, yeşillik .. ) var. fırınlanmamış(?) kuru mamalardan parazit geçme olasılığı aynı şekilde. dışarda yürüdüğümüz ayakkabılarla hayvanın temas etmesi vb...bir çok neden söyleyebilirim. yani parazit uygulamaları ve aşı uygulamaları için ‘kedim dışarı çıkmıyor yaptırmaya gerek yok’ demek yanlış olur. tedbir almak her zaman iyidir. iyi günler dilerim.

sözlük yazarlarının kedilerini paylaşıyoruz kampanyası

kedileri sevmeyen hatta nefret eden insan

kedi sevmemek bir şekilde anlaşılabilir, çocukluğunda bir travması vardır kedilerle ilgili, mantığa uymayan ama engelleyemediği bir takım batıl inançlara sahiptir vs vs ama kediden nefret eden insandan ben açıkçası gözümü ayırmam kedilerle o insan arasına bulabildiğim bütün engelleri koyarım.

kedileri sevmeyen hatta nefret eden insan

bunlardan bi şey olmaz, kaçınız bu insanlardan...

Toplam entry sayısı: 134

kedi sözlük'ün ömrü

ben çok sevdim kedi sözlüğü, ömrü çok uzun olsun inşallah, kedimin resmini koyacaktım, melek olan kedimi de ama beceremedim.

tarkan özçetin

tam tarihini unuttum ama 1997'lerden beri, ilk kedim prenses, şu anki kedim bücürük'ün yanısıra; abimin kedilerinin ve sokaktan bir dolu kedi hatta üzerinde göbek kordonlu yeni doğup terkedilmiş iki köpek yavrusunun üzerinde emeği vardır. tarkan bey ve ekibine çok teşekkürler.

kedi sözlük

yeni konu nasıl açılıyor onu bulamadım.
"kedimi taşıma sepetine koyamıyorum, imdat" konulu başlık açmak istedim bugün ama yapamadım. bugün randevu almıştık oysa, götürecektim ama götüremedim.

edit: admin'in desteği sayesinde başlık açma işi öğrenildi.

felçli engelli kediler

ayyy yazıkkkk inşallah bir mucize olur da iyileşir....bizim apt. bahçesindeki bir yavru kedi geçen şubat ayında mı, ocak ayında mı felç olmuştu, sırtında diş izi çıkmış, ama şükür çok başarılı bir ameliyatla iyi oldu. şimdi abimin kedisi oldu, koşup oynuyor, darısı cavidan'ın başına.

bir kediciye verilebilecek en güzel hediye

ya, hayat pahalı yukarıda okuyunca yazayım başkaları da yanmasın dedim, istanbul'da akrabam su pınarı internetten sipariş etmiş, hiç memnun kalmadı. bir kere dünyanın suyunu koymak zorundaymış, kızcağız istanbul suyu mikroplu diye damacana suyu koyuyor her gün değiştiriyordu, onca suyu sık değiştirmek çok pahalıya gelmesi bir yana, zormuş o pınarı sök, tekrar tak, iki çocuğu var, olmadı bıraktı başkasına vermişler. yani tavsiye etmem. şimdi yine her gün temiz su koyuyor, normal çorba kasesiyle, sık değiştiriyor, öyle takma, çıkartma derdi yok, bir de filtresi varmış, bilmem kaç ayda bir filtre değişecekmiş...sahi kedisi de pek sevmemiş hatta ilk günler yanına uğramamış....nacizane tavsiye etmem su pınarı dünya para hem...paraları boşa gitti.

otomatik kedi tuvaleti hiç kullanmadım, düşünmem de, yazık o kadar paraya, hem belki iyi bir şey değlidir, kedi korkar filan, günde iki kez kürek, poşet alıştım artık temizlemeye , ömrüm kedi kumu temizlemekle geçti yine geçecek. o kadar da olsun.

ama hediye olarak kedili fincan, kedili kupa, kedili çaydanlık.kedili yastıklar bence çok hoş, kedili fincan, kedili kupa fiyat olarak da (ben çoğunu kırdığım için artık almıyorum:)))sanırım iyidir ama kedili çaydanlık çok pahalıydı, alamamıştım. iyi ki almamışım onu da kırardım ..:)

kedi sözlük'ün ömrü

ben çok sevdim kedi sözlüğü, ömrü çok uzun olsun inşallah, kedimin resmini koyacaktım, melek olan kedimi de ama beceremedim.

felçli engelli kediler

ayyy yazıkkkk inşallah bir mucize olur da iyileşir....bizim apt. bahçesindeki bir yavru kedi geçen şubat ayında mı, ocak ayında mı felç olmuştu, sırtında diş izi çıkmış, ama şükür çok başarılı bir ameliyatla iyi oldu. şimdi abimin kedisi oldu, koşup oynuyor, darısı cavidan'ın başına.

tarkan özçetin

tam tarihini unuttum ama 1997'lerden beri, ilk kedim prenses, şu anki kedim bücürük'ün yanısıra; abimin kedilerinin ve sokaktan bir dolu kedi hatta üzerinde göbek kordonlu yeni doğup terkedilmiş iki köpek yavrusunun üzerinde emeği vardır. tarkan bey ve ekibine çok teşekkürler.

kedinin ip yutması

abimin kedisi iple oynarken ipin büyük kısmını yutmuş, şimdi vet. kliniğe götürüyor dualarınızı bekliyorum ne olur arkadaşlar. ben de dua ediyorum sorunsuz çıksın. aminnnnn....

kedi sözlük

yeni konu nasıl açılıyor onu bulamadım.
"kedimi taşıma sepetine koyamıyorum, imdat" konulu başlık açmak istedim bugün ama yapamadım. bugün randevu almıştık oysa, götürecektim ama götüremedim.

edit: admin'in desteği sayesinde başlık açma işi öğrenildi.

kargaların kedilere koyduğum mamayı yemesi

körolmayasıca karga nasıl alıştılarsa kedilere koyduğum mamalara dadandı. apt. bahçesi- kendi bahçem değil- sahipsiz iki anne kedi, bir yavru kedi var, arada iki de tanımadığımız kedi gelip yiyor gidiyor, onlar yabancı olduğundan bizim anne kediler yiyip bitirine kadar sırasını bekliyor ama kargalar da yiyorlar! onların yüzünden mama yetiştiremiyoruz:( alt komşum da mama koyuyor allah'tan ama yine de yetişmiyor. ay bu kargalar defolsun gitsin başka şey yesin ne sinir illeti mahluk yaaa...

kargaların kedilere koyduğum mamayı yemesi

bir şey demiyoruz zaten de, aman yılan gelmesin sakın. ayyy allah göstermesin, benim fobim var, ama o kadar kedi varken gelemez sanırım, kediler sayesinde içim rahat. öyle duydum.

veterinerlerin bilinçli kediciye tahammül edememesi

ben çok memnunum vet. hekimlerimizin hepsinden. hiç öyle bir şey yaşamadım.

yılan seven insan

ay allah'ım kedi, köpek, tavşan, papağan vs. dururken insan evine yılan nasıl getirir? onu nasıl evcil hayvan olarak görür? tüylerim yazarken diken diken oldu! ben tv ekranında bakamıyorum, videosuna tıklayamıyorum, ağaç altında duramıyorum ne olur ne olmaz diye...hayır piton filan alıyorlar ben inanmıyorum evcil olmaz yani aklına esse gece boğup yese diye de mi korkmaz insan? komşumda olsa yeminle o evden taşınırım. tuvaletlerden filan kaçıp komşunun tuvaletinden çıkıyormuş neyse ki, bu dediğim pek bizde yok daha çok abd ve avrupa'da oluyormuş okuduğum haberlerde...

erkek kedinin eve idrar yapma sorunsalı

tek çözüm kısırlaştırma.
yazık size her gün yatak, yorgan çiş olur mu? yorganı hadi yıkadınız ya da yıkattınız, yatağı yıkamak da mümkün değil.